Programma

LEES hier alles over KARICK !

Deze website zal toegankelijk blijven tot 2024, dus je hebt nog even de tijd.

Programma 11 maart 2014

Praktische regelingen

 

Waar? De persconferentie en aansluitende receptie vindt plaats in de Altena-kapel te 2550 Kontich, Antwerpsesteenweg 79 (klik hier voor info).

 

Met eigen vervoer: U rijdt via de ingang aan de Antwerpsesteenweg door de grote poort en steekt het smalle bruggetje over dat u tegenkomt. Daarna ziet u voor u een parkeerterrein liggen waar u kunt parkeren. U kunt ook voor de inrit parkeren op de parkeervakken Antwerpsesteenweg.

Openbaar vervoer: De Lijn – 92 Berchem Station-Mortsel-Kontich Station, halte Altenastraat (circa 150 m wandelen)

Snelbus 191 Antwerpen – Kontich Rumst, halte Kontich Kerk (circa 1 km wandelen)

Hoe laat? U bent welkom vanaf 19:30 u. De activiteit start stipt om 20:00 u.

Het einde der receptie voorzien wij rond 22:30 u.

 

Aanmelden?

  1. De contactpersonen/vertegenwoordigers van de begunstigde organisaties kunnen zich bij het onthaal melden. U kunt daar kennismaken met het kernlid die uw organisatie voorgedragen heeft en die u daarna de cheque zal overhandigen.
  2. De leden van de Schepencolleges of Gemeenteraden kunnen zich melden bij één van de leden van het College van Vereffenaars, Eddy Bruggeman, Mark De Cock of Serge van Nuijs.
  3. Persvertegenwoordigers kunnen zich aanmelden bij Ilse Depuydt. Er zal na afloop van het persmoment een persmap beschikbaar zijn.

 

PROGRAMMA

 

van - tot Wat?

  • Vanaf 19:30 u Opvang & onthaal genodigden
  • 20:00-20:05 Begroeting aanwezigen
  • 20:05-20:15 Toespraak Burgemeester Volckaerts (Hove)
  • 20:15-20:25 “What dreams may come”
  • 20:25-20:35 “Rosas formidable anders” - optreden
  • 20:35 21:00 Overhandiging cheques groep 1, 2, 3, 4 en 5.
  • 21:00-21:05 Pers-moment
  • 21:05-22:30 Receptie

 

Download HIER het integrale programma van de avond.

 

Na 40 jaar zal op de receptie (eindelijk) het geheim van Karick onthuld worden!

 

 

 

Dank je wel ...

De vereffenaars wensen alle mensen die bij de voorbereiding van alle activeiten in het kader van de vereffening van Karick hebben meegeholpen heel hartelijk te bedanken: dankzij jullie belangeloze inzet zijn de receptie, het praatcafé en de slotfuif allemaal uitgegroeid tot een waardig afscheidsmoment van Karick, dat door heel veel mensen geapprecieerd is.

 

Bijzondere dank daarbij aan de trekkers van de werkgroepen die de activiteiten in 2012 gecoordineerd hebben. Om alle activiteiten voor te bereiden en in goede banen te leiden, was er

  • een werkgroep vrijdag (coordinator: Inge ROUS, inger@karick.be)
  • een werkgroep zaterdag (coordinator: Herbert DESTUYVER, herbertd@karick.be)
  • een werkgroep algemeen (coordinator: Ilse DEPUYDT, ilsed@karick.be).

 

De slotreceptie van maart 2014 werd voorbereid door de Werkgroep GD2014, met als coördinator Mark DE COCK.

 

 

 

Karick Jeugdklub VZW (inmiddels ontbonden)

(c) 1972-2014